Într-un context în care apropierea dintre oamenii politici şi cetăţeni se resimte la nivelul societăţii ca o nevoie tot mai mare, cursul de Comunicare și Marketing Electoral își propune să arate cum se produce comunicarea dintre aleşi si alegãtori. Destinat deopotrivã profesioniştilor în politicã, oamenilor politici, dar şi pasionaților de domeniu, cursul include sesiuni de media training şi o gamă vastă de exerciții care vor facilita înțelegerea, dar și modul de utilizare a unor tehnici de comunicare și persuasiune.
Cursul va prezenta cele mai noi metode de marketing electoral utilizate pe plan mondial, dar și modalitatea în care acestea pot fi transpuse în politica autohtonã. În apropierea perioadelor electorale, acest curs va putea servi drept un instrument util pentru depaşirea posibilelor bariere comunicaţionale survenite între cei care cer votul și cei care îl dau.
Tematica cursului
– Evidenţierea diferenţelor dintre Marketing-ul Business şi Marketing-ul Politic
– Utilizarea eficientă a social media în Marketing-ul Politic
– Dezvoltarea unui mesaj propriu
– Definirea corespunzătoare a unui public-ţintă
– Perfecţionara competenţelor de comunicare paraverbală şi non-verbală
Obiectivele Cursului
La finalul cursului se vor obține cel puțin următoarele:
– 90% dintre cursanți pot evidenţia diferenţele dintre Marketing-ul pentru afaceri şi Marketing-ul Politic
– 70% dintre cursanți vor deține instrumente de lucru și cunostinte pentru o utilizarea eficientă a social media (Linkedin, Twitter, Instagram, Facebook) în Marketing-ul Politic
– 20% dintre cursanții interesați sunt capabili de dezvoltarea unui mesaj propriu, ce va contribui la conturarea imaginii publice vizate
– Definirea corespunzătoare a unui public-ţintă într-o campanie de imagine sau electorală
– 99% dintre cursanți își perfecţionează competenţelor de comunicare paraverbală şi non-verbală, optimizate pentru şedinţele de lucru sau întâlnirile de lucru.